Zo ben je via LinkedIn nog sneller/beter bereikbaar!

Onderwerp: Zo ben je via LinkedIn nog sneller/beter bereikbaar!

Een veel sterkere en en interessante mogelijkheid in je profiel is om je contactgegevens gewoon op te nemen in je Info oftewel Samenvatting/Summary. Voor velen nog onbekend. Maar dit gaat veel kansen bieden, zowel binnen als buiten LinkedIn!

Je telefoonnummer, email, website e.d. kun je natuurlijk opnemen in je Contactgegevens in je profiel. Dat zou ik ook altijd doen. Maar dat is beperkt. Je 1e graad connecties ziet dit, anderen alleen je e-mail. Daarnaast moeten ze meer werk doen, verder klikken en zoeken. Dus neem het ook mee in je Info/Samenvatting, pak die kans.

Want je telefoonnummer, e-mailadres en bijv. website in je Samenvatting/Info is voor iedereen zichtbaar binnen LinkedIn. En nog beter, ook buiten LinkedIn via bijvoorbeeld Google en andere zoekmachines. Via je publieke profiel. Mits je de publieke optie open hebt staan. Een geweldige kans die veel mensen nog niet weten of toepassen.

Zo ben je via LinkedIn nog sneller/beter bereikbaar!

Dus wil je echt optimaal bereikbaar zijn dan is mijn advies om dit op te nemen in je Info/Samenvatting.

Je kunt dit bijvoorbeeld aan het eind van je info samenvatting opnemen. Kijk als voorbeeld maar eens in mijn Info/Samenvatting.

Als je LinkedIn slim en sterk inzet, creëer je kansen!

Klik hier voor mijn overige LinkedIn tips.

Klik hier voor mijn bedrijfspagina van atHoning.

Hartelijke groet,
Anton

athoning linkedin support
#linkedin #trainer #coach en #support #anton #honing
#wijchen #nijmegen #gelderland

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Download hier mijn LinkedIn e-book met tips

Een verzameling van tips en adviezen over het inrichten en inzetten van LinkedIn profiel, pagina en het gebruik van LinkedIn.

Schrijf je in voor een LinkedIn training of voor coaching

Heb jij interesse in een persoonlijke 1 op 1 coaching LinkedIn? Of in een incompany LinkedIn training voor jouw bedrijf of afdeling?