LinkedIn headline (kopregel), vers van de pers?
Dit is echt heel actueel nieuws want het is net beschikbaar. En dit gaat nieuwe kansen bieden.
Want je kopregel/headline is het ultieme visitekaartje wat naast je profielfoto direct zichtbaar is in de zoekresultaten. En deze wordt ook door de bezoekers van je profiel als eerste bekeken en gelezen. Spreekt de kopregel dus niet aan of geeft het niet goed weer wat jij kunt betekenen dan is de kans groot dat ze niet doorklikken of verder inzoomen en je profiel bekijken!
Je kunt je kopregel nu namelijk uitbreiden naar 220 tekens, dat was 120 tekens. Ook op de LinkedIn-website (laptop/desktop) URL. Want het kon al in de LinkedIn-app maar werd nog niet veel toegekend. Velen wisten het ook niet of hadden de voorkeur om dit synchroon te laten lopen met de webversie.
Ik heb het ook aangepast en aangevuld, zie mijn voorbeeld. Het geeft natuurlijk veel meer kansen om je te onderscheiden. En door de mogelijkheid om meer keywords mee te nemen ben je ook beter vindbaar. Probeer het eens uit en pak die kans, niet?
Als je LinkedIn slim en sterk inzet, creëer je kansen!
Hartelijke groet,
Anton
Klik hier voor mijn overige LinkedIn tips.
Klik hier voor mijn bedrijfspagina van atHoning.
#linkedin #training #coaching #trainer #coach #athoning #workshop #online #meerwaarde #wijchen #nijmegen #gelderland #zuidoostnederland #maasenwaal #werkzoekenden #ondernemers #studenten #werkgevers #werknemers #loopbaan #baan #klant #doelgroep #vacature #solliciteren #marketing #sales #werving #acquisitie #netwerken #socialmedia
0 reacties