De hashtags (#) al toegevoegd op je tijdlijn in LinkedIn?

Onderwerp: De hashtags (#) al toegevoegd op je tijdlijn in LinkedIn?

Sinds kort kun je op je LinkedIn Homepage (tijdlijn) de hashtags gebruiken voor het zoeken naar berichten. Vul dit met de voor jou belangrijke en relevante onderwerpen (#) en kijk of je hierover berichten kunt vinden.

Dit gaat via je eigen tijdlijn (Home). Je ziet aan de linkerkant onderaan 3 hashtags die jij hebt ingegeven. Via Meer weergeven komen andere door jou gevolgde hashtags in beeld. Bij Alles weergeven krijg je alle door jou ingestelde hashtags te zien.

De hashtags (#) al toegevoegd op je tijdlijn in LinkedIn?

(in dit scherm kun je rechtsboven via de 3 streepjes ook de andere hashtags zien die jij volgt (connecties, bedrijven en buiten je netwerk)!

############################################

Welke zoekwoorden ga je instellen, welke hashtags ga je volgen? Dat is een afweging die je zelf moet maken. Denk hierbij o.a. aan je vakgebied, expertise, interesses, omgeving en doelgroep.

Ik zie ook een duidelijk verschil in keuze van zoekwoorden, content. Sommige zoekwoorden/onderdelen bevatten veel volgers en berichten, sommige weinig tot zelf geen. Belangrijk om dus de juiste hashtag # zoekwoorden (woordkeuze) in te stellen die voor jou relevant en kansrijk zijn!

Als je LinkedIn slim en sterk inzet, creëer je kansen!

Hartelijke groet,
Anton

Klik hier voor mijn overige LinkedIn tips.

Klik hier voor mijn bedrijfspagina van atHoning.

athoning linkedin support
#linkedin #trainer #coach en #support #anton #honing
#wijchen #nijmegen #gelderland

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Download hier mijn LinkedIn e-book met tips

Een verzameling van tips en adviezen over het inrichten en inzetten van LinkedIn profiel, pagina en het gebruik van LinkedIn.

Schrijf je in voor een LinkedIn training of voor coaching

Heb jij interesse in een persoonlijke 1 op 1 coaching LinkedIn? Of in een incompany LinkedIn training voor jouw bedrijf of afdeling?