Homepage Over ons

 

📌 WAAROM ANTON?

Omdat ik met jou als ondernemer en professional samen een sterke mix tussen online en offline wil inzetten. Want de een kan niet zonder het ander, het is niet alleen focus op Internet, Website en Social Media. Het is vooral focus op mensen want mensen doen zaken met mensen, niet?

Ik ben een open, enthousiast en gedreven ondernemer (geb. 1966) die vooral past bij oudere of drukke ondernemers die worstelen met Internet en Social Media. Iemand met een persoonlijke, praktische en gedreven aanpak. Met helder taalgebruik en logische concrete stappen. En met verstand van zaken, die weet wat ie wil en dit samen met jou wilt vertalen in online doelen.

Maar online staat niet los van offline, het moet elkaar aanvullen en versterken. Een aanpak waar ik met mijn eigen bedrijf atHoning een voorbeeld wil zijn. Waar ik zelf succes mee heb.

Online is niet alleen iets voor jongeren of mensen die daar meer kennis, ervaring of opleiding hebben. Daar mee opgegroeid zijn. Ook de wat oudere ondernemer en werknemer kan en moet hierin mee. Of ondernemers en werknemers die hier minder affiniteit mee hebben, minder kennis of ervaring. Dit wellicht ook als een drempel zien. Die drempel ga ik met jou doorbreken.

Veel collega’s op mijn vakgebied focussen zich (bijna) helemaal op online. En hebben vooral digitaal en/of virtueel contact met hun klant. En dat is ook logisch en begrijpelijk. Maar dat is niet mijn keuze, niet mijn concept!

Waar ik me juist in onderscheid is een combinatie tussen online en offline. En me vooral richt op die bedrijven en mensen die wat ouder zijn of die Internet en Social Media als een drempel zien of mee worstelen. Die het fysieke, live contact ook waarderen en willen. Waar je niet alleen op afstand en digitaal communiceert maar vooral ook aan tafel. Met een bakje koffie erbij waar je elkaar beter kunt aanvoelen.

 

afspraak met athoning

 

 

📌 Ik ga voor een online aanpak met “de voeten in de klei”.

Mijn aanpak en samenwerking is dan ook vooral gericht op het fysiek aanwezig zijn bij de klant. De klant beter leren kennen, aanvoelen en meekrijgen wat er in het bedrijf leeft. Mensen goed leren kennen, gesprekken aangaan en samen dingen oppakken. Met focus op online resultaten, op online succes natuurlijk.

Ik ga dus voor een aanpak met “de voeten in de klei”. Niet zozeer op afstand, niet zozeer digitaal en online. Maar vooral door aanwezig te zijn op je bedrijf, op je kantoor.

Als adviseur, trainer, coach of beheerder. Maar daarnaast vooral ook als motivator, regisseur en coördinator. Iemand die voor jouw bedrijf een stok achter de deur is en waar je altijd op terug kunt vallen. Zowel online maar vooral ook offline. Die de boel in beweging krijgt en in beweging wil houden. Dit als een marathon zie, kwestie van volhouden, doorbijten en lange adem. Duursport dus.

marathon athoning online

Ik sta samen met jou en jouw bedrijf dus in de klei. We pakken een ideale mix tussen offline en online samenwerking. En wij gaan daarmee met volle kracht voor online aandacht (attention) en beleving (engagement). Twee uitdagingen die bepalend zijn voor online resultaten en online succes.

Zet je website en Social Media daarom slim en krachtig in voor meer business. Van Social Media en Social Selling naar Social Business. Met een sterke mix tussen online en offline.

Daar ga en sta ik voor, dat is wat ik mijn klanten te bieden heb. En daarom dus Anton, daarom atHoning. Ook als stok achter de deur...

 

anton op trap bij klant tijssen malden