Homepage Over atHoning

ONLINE MEERWAARDE MET ATHONING !

atHoning is Anton Honing uit Wijchen (Gelderland). Een dorp net onder de rook van Nijmegen. Ik ben geboren in 1966 en getrouwd. Ik ben de trotse vader van 3 zonen. 

Na een lange carrière bij de Rabobank (26 jaar) in vooral de ICT ben ik in 2014 gestart met mijn eigen bedrijf atHoning. atHoning staat voor het "at" teken maar zijn tevens mijn doopnamen (Antonius Theodorus). 

Gedurende mijn loopbaan maar ook in mijn privéleven heeft training & coaching (o.a. voetbal en ms-office) altijd een belangrijke rol gespeeld. En borrelde het al langer om hier meer mee te gaan doen, dit zakelijk ook op te pakken. 

Ik ben in april 2014 vanuit de uitkering gestart als trainer/coach LinkedIn voor werkzoekenden en ondernemers. Bij werkzoekenden bleek heel veel behoefte aan LinkedIn support en heb ik velen mogen helpen trainen en coachen. Iets wat ik nu af en toe nog doe. 

Eind 2014 ben ik LinkedIn in het bedrijfsleven aan gaan bieden en kon ik via netwerken een mooie opdracht bij een grote supermarktketen verkrijgen (LinkedIn training en coaching voor boventallige medewerkers). Als boventallige ex-Rabo medewerker, werkzoekende en ondernemer bleek ik daar een klik te hebben.

Vanaf begin 2015 richt ik me voornamelijk op het bedrijfsleven en specifiek voor (MKB) ondernemers, werknemers en professionals. Ook hier bleek LinkedIn nog veel kansen te bieden.

In 2015 heb ik dit verder uitgebreid met Facebook en Twitter en inmiddels met Google+ en Instagram. Naast Social Media training en coaching bied ik mij voor MBK/ZZP ook aan voor Social Media inrichting en beheer. 

In 2015 ben ik ook gaan samenwerken met het bedrijf Intermix uit Sliedrecht. Zij bieden een all-in-one Internet pakket aan (Kracht van Synergie) wat ik met atHoning ben gaan gebruiken. Dit KVS-pakket bied ik samen met Intermix aan voor MKB en ZZP. De belangrijkste onderdelen uit dit KVS, ook los af te nemen, zijn de Cockpitter (communicatiemodule), een responsive website en een eigen Google module.

Ik ben beschikbaar met mijn bedrijf atHoning voor zowel klanten/opdrachten als interim/freelance/parttime loondienst (als medewerker).

Mijn uitdaging en droom is om op dit vakgebied en met mijn passie actief te kunnen blijven. En daarmee bedrijven en mensen te mogen en kunnen helpen en begeleiden. Want ik geloof in de kracht van Internet en Social Media. In de combinatie onine en oflline netwerken om je doelen te bereiken!

 

athoning duim

"Persoonlijke noot:

Ik ben een familieman en mijn hobby’s zijn mijn jongens, voetbal, tennis, internet, netwerken, Social Media, de stad Köln en mijn bedrijf atHoning.

Ik ben overigens zelf slechthorend en draag daarom gehoorapparaten. Voor mij onmisbaar en waardoor ik elke keer weer besef om nog meer voor passie en plezier te gaan. Want werken is zeer belangrijk en ook noodzakelijk. Maar het moet vooral ook leuk zijn en je energie geven".

Mijn visie en aanpak!

Social Media als middel, Social Selling als strategie en Social Business als doelstelling.

Mijn visie is dat Internet en Social Media niet iets is wat je even erbij doet of waarmee je snel wilt scoren. Het is een kwestie van lange termijn, ik noem dit altijd duursport.

En daarbij is de uitdaging om in beeld te komen bij jouw doelgroep en daar ook in beeld te blijven. Met een slimme en krachtige inzet van website, profielen en pagina’s en met een relevante en aantrekkelijke stroom aan content.

Want naast het krachtig neerzetten en inrichten van Social Media is het vooral een uitdaging om jou en jouw bedrijf bij je doelgroep op het netvlies te houden. En hen aan je bedrijf te binden. Om uiteindelijk zaken te doen.

Ik ga met jou en jouw bedrijf voor meer zichtbaarheid, herkenbaarheid en vindbaarheid. Samen met jou en jouw bedrijf met de voeten in de klei. Mijn voorkeur gaat naast online samenwerking ook vooral uit naar een offline (fysieke) samenwerking en ondersteuning. Waarbij ik met jou en/of jouw medewerkers dit samen oppak en afstem. Zowel strategisch maar vooral ook operationeel, met de voeten in de klei dus!

Ik geloof in een intensieve en persoonlijke open samenwerking om er zoveel mogelijk uit te halen. En om het vooral op het netvlies te houden en de aandacht te geven die het verdient en nodig heeft. Daarom fungeer ik ook graag als een stok achter de deur om de boel scherp en levendig te houden. Want daar zit vaak de valkuil en dus de uitdaging, volhouden en scherp blijven op Internet en Social Media!

smsssb athoning

 

Download hier mijn Social Selling Stappenplan 

Download hier mijn LinkedIn Tips

Download hier mijn LinkedIn aandachtspunten

Waarom Anton?

Online is vooral een kwestie van hoe je positief kunt opvallen en je jouw persoon en jouw bedrijf kunt onderscheiden. En daar wil ik graag een voorbeeldrol vervullen, laten zien hoe ik dat doe en hoe ik daar resultaten mee boek.

Mijn onderscheidend vermogen en mijn aanpak heb ik vertaald in mijn 5 P’s:

Persoonlijk

Mensen doen zaken met mensen, daarom vind ik het belangrijk om iemand te leren kennen en aan te voelen. Door iemand te leren kennen kun je online beter de vertaalslag maken en je krachtig neerzetten.

Praktisch

Ik ben iemand van vooral durven en doen. In mijn aanpak gaan we ook echt met de laptop/desktop (en mobiel) aan de slag en voeren uit. Gewoon doen met vallen en opstaan maar wel zorgvuldig voorbereiden en scherp handelen.

Prikkelend

Jezelf online laten opvallen is niet altijd makkelijk. En voor velen zelfs een drempel. Maar het is essentieel dat mensen jou gaan zien en vinden. Want als je niet in beeld komt ga je ook geen resultaten boeken. Daarbij zoek ik een sterke mix tussen authentiek zijn maar wel uit je comfort-zone komen. En dus mensen prikkelen zich echt te durven laten zien en gelden!

Productief

We gaan aan de slag en daarom vind ik het belangrijk om ook resultaten te boeken. Om het geleerde direct in de praktijk toe te passen en te zien dat je online iets neerzet. Denk bijvoorbeeld aan het optimaliseren van je profielen, door het te doen ook meteen goed neerzetten.

Professioneel

Dit spreekt voor zich. Dat spreekt ook uit mijn referenties. Mijn aanpak is gebaseerd op visie, strategie en vooral ook op mijn ervaringen en voorbeelden. Niet voor niets geef ik aan dat online succes vooral afhangt van je persoonlijke aanpak, je doelstellingen en de uitdaging om vol te houden. Dat gaat niet uit de losse pols, dat doe je er niet even bij. Dat vergt voorbereiding, inzicht, kennis en vaardigheden. Dus professioneel aanpakken.