Social Media, 5 factoren om rekening mee te houden!

Social Media, 5 factoren om rekening mee te houden! - man-404376_180

Deze doorslaggevende factoren voor krachtig en succesvol Social Media inzet en gebruik zijn zowel voor kleine als middelgrote bedrijven hetzelfde.

De factoren die in mijn concept en aanpak bepalend zijn om Social Media met website in te zetten starten met visie (strategie) en eindigen met meten (evalueren).

  1. Visie en strategie
  2. Budget en middelen
  3. Draagvlak en continuïteit
  4. Creativiteit en Kennis
  5. Meten en evalueren

 

Waarbij er zowel vanuit directie/management als vanuit werknemers commitment en aandacht moet zijn. Want juist een sterke mix tussen strategisch en operationeel zal een boost geven aan krachtige inzet en gebruik van Social Media.

Met nadruk op een voortdurende berichtenstroom, ook wel de Contentflow genoemd. Want Social Media met website moet gevoed worden. En dat is iets wat dus tijd, aandacht en focus vraagt. Hoe vaak zie je niet kale of bevroren websites en Social Media pagina’s waar niets of nauwelijks iets gebeurt?

Daar ligt de grootste uitdaging, het blijven voeden en vullen met berichten op Social Media. En niet alleen op de bedrijfspagina maar vooral ook via de profielen van je medewerkers. Waarbij ze jouw bedrijf of organisaties op Social Media willen vertegenwoordigen. Als ambassadeur van jouw bedrijf, daar liggen veel kansen omdat Social Media draait om aandacht en actie.

Met mijn bedrijf atHoning help en begeleid ik bedrijven en organisaties met het slim en sterk inzetten van Social Media en website.

Zowel kleine ondernemers die ik volledig kan ontzorgen zodat ze er (bijna) geen omkijken naar hebben.

Voor middelgrote organisaties kan ik een rol als adviseur en begeleider kan vervullen. Hierbij ben ik vooral een sparringpartner voor management en een extra hulp in de uitvoering. Voor jouw bedrijf kun je me ook als een “stok achter de deur” zien. Maar ook het grotendeels ontzorgen behoort tot de mogelijkheden omdat ik uit ervaring weet dat er dus tijd, aandacht en focus moet blijven.

Wil je meer weten over mijn aanbod en de mogelijkheden dan kom ik graag bij jouw bedrijf langs.

 

Met vriendelijke online groet,

Anton Honing
“atHoning online meerwaarde voor ondernemers en professionals”

 

www.athoning.nl
info@athoning.nl

 

Heb je ook interesse om op de hoogte te blijven m.b.t. mijn bedrijf atHoning en op het gebied van Internet, Social Media en Content?

Schrijf je dan hier in voor mijn Nieuwsbrief?
Alvast mijn dank.