Blijf alert op je online reputatie?

Blijf alert op je online reputatie? - online_reputatie1

Het Inzetten van Internet en Social Media is meestal gericht op het realiseren van online groei. Online groei door online resultaten te behalen. Waarbij je bij resultaten o.a. kunt denken aan:

  • Meer naamsbekendheid
  • Meer aandacht
  • Meer interactie
  • Een groter netwerk
  • Meer fans en ambassadeurs
  • Meer verkopen
  • Meer klanten

 

Die resultaten wil je met het slim en sterk inzetten van Internet (o.a. website) en Social Media gaan behalen. En daar zijn vaak alle pijlen op gericht, volle kracht vooruit om je doelen te bereiken.

Echter schuilt hier ook een groot gevaar. En een uitdaging die wellicht nog groter is dan het realiseren van online groei:

Let op je online reputatie, die is namelijk het allerbelangrijkste!

Want alles wat jouw bedrijf en je medewerkers op Internet en op Social Media doen wordt gezien en gedeeld. En is blijvend, vaak niet meer terug te draaien.

En dit is best lastig als je medewerkers online actief zijn. Dit is namelijk vaak gebaseerd op vertrouwen. En over afspraken maken. Ook loopt privé en werk vaak door elkaar heen.

Ben jij met je bedrijf en medewerkers al actief op Internet en Social Media? Of wil je daar meer mee gaan doen?

Denk dan vooral aan je online imago.

> Hoe ga jij je als bedrijf en met je mensen online inzetten?
> Hoe beheer je dit, wie gaat wat publiceren en delen?
> Is je strategie helder en zijn er intern afspraken gemaakt?
> Welke online kanalen ga je inzetten en wat ga je daarop zetten?
> Hoe ga je om met interactie en reacties?

Vragen die belangrijk zijn en voor zowel directie als medewerkers helder moeten zijn. Om ook voldoende draagvlak en commitment te verkrijgen. En dan komt het aan op vertrouwen en transparantie.

Online actief gaan, zijn en blijven. Met als doel om je bedrijf door en met je medewerkers krachtig in beeld te brengen bij je doelgroep. Online gaan verbinden, binden en in gesprek gaan. De interactie opzoeken. Door het krachtig inzetten van Social Selling.

En dit doe je door een voortdurende stroom van relevante en aantrekkelijke content te publiceren. En door het delen van content. Besteedt daar veel aandacht aan en wees je bewust van wat je doet. Onderschat dit niet. Daarom adviseer ik om het vooral goed te gaan beheren. En daarmee kan ik je ondersteunen en begeleiden.

 

Blijf alert op je online reputatie? - hand_computer2

Want het gaat om je online imago. En om je online reputatie.

En die is heilig. Want dit de basis voor online groei en online resultaten!

En wellicht nog belangrijker, voor je algehele reputatie en bestaansrecht van je bedrijf!

 

Zullen we samen eens vrijblijvend kennismaken en samen kijken hoe we online resultaten kunnen boeken met een goede online reputatie?

Blijf alert op je online reputatie? - maak_vrijblijvend_een_afspraak_athoning

Met vriendelijke online groet,

Anton Honing
“atHoning online meerwaarde voor ondernemers en professionals”

 

www.athoning.nl
info@athoning.nl

 

Heb je ook interesse om op de hoogte te blijven m.b.t. mijn bedrijf atHoning en op het gebied van Internet, Social Media en Content?

Schrijf je dan hier in voor mijn Nieuwsbrief?
Alvast mijn dank.

 

 

#social selling #social media #online #marketing #reputatie #imago #succes

Nieuws

Pagina's