Homepage Internet Marketing Klantgegevens

馃搶聽MENSEN DOEN ZAKEN MET MENSEN, HET GAAT OM PERSOONLIJKE AANDACHT!

Inzicht krijgen en houden in je klanten is essentieel. Het is daarom erg belangrijk om de benodigde gegevens van je klanten ergens slim op te slaan. En makkelijk inzichtelijk te maken en in te zetten.

Dit wordt ook wel CRM genoemd, Customer Relationship Management. Oftewel klantrelatiebeheer.

Het belang van een CRM pakket is dan ook groot. Een goed CRM is het centrum van een organisatie. Ook voor jouw organisatie.

Het fungeert als het ware als data verzamelaar en dit kan dan vervolgens gebruikt worden voor meerdere doeleinden op basis van feiten en inzichten.

Binnen de kracht van synergie is het CRM direct aangesloten op de website en op de Cockpitter. D.w.z. dat klanten die zich registreren voor een bestelling of zich aanmelden op een contactformulier, direct worden opgeslagen in het CRM.

In de communicatie kan hier dan vervolgens weer rekening mee gehouden worden, zodat jij als klant zo gericht mogelijk relevante content ontvangt.

Ons CRM pakket is ook als los onderdeel af te nemen. Maar juist de integratie in samenhang maakt het zo krachtig.

De volgende elementen zijn inzichtelijk en kunnen beheerd worden in het CRM:

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Klantbeheer

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Offertes/ order beheer

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Adressen beheer

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Filter en selectie exports

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Gespreksbeheer

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Statistieken

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Contactpersonen beheer

路聽聽聽聽聽聽聽聽 Snelzoeklijsten

Door de flexibele opbouw is het mogelijk om het CRM volledig naar eigen hand te zetten. Niet alle gegevens en velden zijn nodig. Bepaal zelf wat je wilt bewaren en waarop sturen. 聽

Ik vertel je hier graag meer over. Neem hieronder contact met mij op.

contact met athoning