Homepage Conversie

📌 HET HOOGSTE DOEL, BEZOEKERS EN KLANTEN!

Het hoogste doel van een website is veelal conversie. Een website moet responsive en professioneel zijn, en logische opbouw hebben, maar zonder doel en zonder conversie, is het schieten met losse flodders.

Een website kan verschillende conversies hebben als, een bestelling, een contactmoment, het achterlaten van een e-mial, een offerte aanvraag, enz. Dit hangt af van de aard van de website of webshop. En natuurlijk van je strategie en aanpak.

Na alle inspanningen om vindbaar te zijn, om te communiceren en de mensen te halen, na alle Adwords kosten en andere campagne gelden te hebben gespendeerd, is het vanzelfsprekend om inzichtelijk te hebben, welke inspanningen hebben geleid tot resultaat, tot conversie.

De Conversie Cockpit maakt in één oogopslag inzichtelijk, welke marketingacties geleid hebben tot conversies. Hierdoor kan je successen vergroten, kosten terugbrengen en focussen op de juiste media.

Het is de cirkel van meten – analyseren - verbeteren.

Conversiemanager KVS Intermix

De taart weergave biedt direct een makkelijk totaal overzicht, maar uiteraard kan je doorklikken op gedetailleerder niveau om te kunnen herleiden waar nou echt de conversie vandaan komt.

afspraak met athoning